Nieuwsbrief 3 - 2018

Informatiebrief nr. 3 September - Oktober 2018

Beste Leden,

Op zaterdag 13 oktober a.s. is onze 2e bingoavond in zaal Koch, Molenstraat Kruisland.
Aanvangstijd, 19.45 uur. Wij hopen dit keer weer vele te mogen begroeten!!! Er zijn weer mooie prijzen.

Op 8 september is het forelvissen in Achtmaal vanaf 8.00 uur "eerst plek uitloten in de kantine".
De prijsuitreiking is dit jaar op zaterdag 17 november a.s., ook weer in zaal Koch. We beginnen zoals gewoonlijk met de jeugd om 19.30 uur, waarna de senioren aan de beurt zijn. Er zijn weer vele mooie prijzen, dus kom allen!! Niet afgehaalde prijzen bezorgen wij niet thuis. U dient de prijs zelf af te halen. Niet afgehaalde prijzen vervallen.

Een Vispas 2018 van HSV de Kruisweel betekent dat u zowel lid bent van HSV de Kruisweel als van Sportvisserij Nederland. Eventuele opzegging van de Vispas voor 2019 moet voor 1 oktober 2018 plaatsvinden. Indien u dan niet heeft opgezegd bent u verplicht de vispas in 2019 af te nemen.
Wij geven er de voorkeur aan om via automatische incasso de betaling door de penningmeester te laten verzorgen. Heeft u nog geen machtiging af gegeven dan is deze te vinden op onze web-site onder http://dekruisweel.mijnhengelsportvereniging.nl
Indien u het formulier nog niet heeft ingevuld, doe dat dan snel.

Wist U dat:
?Wij 3 november 2018 om 09.00 uur de bootjes uit het water gaan halen;
?U uw persoonlijke gegevens kunt wijzigen in Mijn Sportvisserij?
?Wedstrijd uitslagen terug te vinden zijn op de site van de Kruisweel en op facebook.com/dekruisweel
?Onderhoud plegen aan de bootjes met verf en teer verboden is vlgs. nieuwe reglement op het weiland.
?U bij bootjes bezoek het hek goed dient te sluiten en de aanwijzingen dient te volgen.
?U nog altijd uw nieuwe of gewijzigde e-mailadres kunt doorgeven aan info@dekruisweel.nl
?Onze open wedstrijd op 15 september om 8.30 is aan het Bovensas.
?Op 16 september de fietstocht wordt gehouden in het kader van 50 jaar De Kruisweel.
?Wij met grote boot gaan vissen op 30 september om 8.00 uur met Ms.Desiree Colijnsplaat.
?We dringend op zoek zijn naar een nieuwe secretaris man of vrouw. Onze vereniging is het waard om nieuwe bestuursleden erbij te krijgen Interesse?? Meldt je aan of informeer naar de mogelijkheden.
Kent u iemand laat het ons dan weten.
?HSV De Kruisweel handelt volgens de principes Algemene Verordening Gegevens [AVG]}en u kunt hier over lezen op onze website.
?Wij uw privacy respecteren.
?In 2019 bij de Vispas niet automatisch een nieuw dik boekje wordt verstrekt. Als u dit boekje wil ontvangen dan kunt u dit zelf aangeven in MIJN SPORTVISSERIJ. Of melden via pcdekock@home.nl.
?Per 1 januari 2019 de contributie met 2 euro wordt verhoogd naar 34 euro.

Zie voor de eerstvolgende wedstrijden de wedstrijdlijst via onze website of Facebook.
Het bestuur hoort graag uw suggesties en ideeën om samen te komen tot een invulling van ons verenigingsprogramma.

Met vriendelijke visgroet,

Het Bestuur.