Nieuwsbrief 2 - 2018

Secr. Het Lint 48
4691 DK Tholen
06 57447453e-mail: rienluijks@dekruisweel.nlApril/Mei- 2018
Betreft: Informatiebrief nr. 2-/mei 2018.

•Onze tweede bingo is dit jaar op 13 oktober bij zaal Koch in de Molenstraat. De eerste was een groot succes. Dus reserveer allen weer deze datum om gezellig met ons te bingoën. Aanvang 19.45 uur.
•De prijsuitreiking is op 17 november ook in zaal Koch.
•Vispassen kunt U afhalen bij Rini en Jeanne Wezenbeek, West Zandberg 38, tel. 0167-532805. WIJ VERZOEKEN U DRINGEND OM UW VISPAS VÓÓR 1 JUNI A.S. AF TE HALEN. Wanneer u toch later komt betaalt u 5,00 euro extra aan administratiekosten. U kunt de contributie overmaken op rekeningnummer NL54RABO0126390762 t.n.v. HSV De Kruisweel. Natuurlijk kunt u ook altijd een automatische incasso invullen voor uw eigen gemak.

•Wist u dat:d
•Het secretariaatsadres is gewijzigd in Het Lint 48 4691 DK Tholen. Emailadres tijdelijk rienluijks@dekruisweel.nl of riniluijks@gmail.com
•Op 2 junii a.s onze jeugd deelneemt aan de selectiewedstrijd voor het federatief kampioenschap en deze in Oud Gastel wordt gehouden; er altijd nog wat hulp gewenst is.
•het voor ons gemakkelijk is om deze brief per e-mail te versturen. Geef daarom uw e-mail adres op bij rienluijks@dekruisweel.nl als u dit nog niet hebt gedaan;
•Er veel email adressen verkeerd zijn of oud. Geef daarom u nieuwe/goede e-mailadres door.;Je kunt dit zelf aanpassen op Mijn Sportvisserij. Je bent zelf verantwoordelijk voor correcte gegevens.
•Er op Hemelvaartsdag 10 mei een open wedstrijd is aan de Vliet, georganiseerd door HSV Het Schietertje;
•Het mogelijk is dat uw familie vrienden, kennissen een vispas online kunnen bestellen: zie hiervoor ook
www.dekruisweel.mijnhengelsportvereniging.nl/lidmaatschap.
•Bij de bootjeswedstrijden een grote bak of emmer verplicht is voor het welzijn van de vis,
•De Rabo clubkasactie voor onze vereniging 216,50 euro heeft opgebracht en wij u danken voor de steun!!!ju
•Wij op 8 september gaan forellen bi Lenaerts in Achtmaal. Wij dat dit ook deze keer samen met GVV doen.
•Wij ons 50 jarig jubileum goed gevierd hebben,,maar dat het jammer was dat niet alle jubilarissen aanwezig waren.
•De workshops in het kader van ons jubileum goed bezocht zijn en interessant waren.
•Wij op 16 september as een fietstocht organiseren in het kader van ons jubileum.

Bericht aan alle bootbezitters : wij wijzen u nogmaals attent op het navolgende:
-u mag zich niet in de haven en op het water bevinden tussen 1 uur na zonsondergang en 1 uur voor zonsopkomst. Debootjes dienen deugdelijk aan de kant te worden vastgemaakt. Er mogen geen ijzeren paaltjes, roosters, etc. in het gras of in het looppad worden geslagen i.v.m. maaiwerkzaamheden;
-de boten mogen alleen op de aangegeven plaats (achteraan) in en uit het water worden gehaald en dus niet overal waar men het goeddunkt. Wees zuinig op onze nieuw aanlegplaatsen!!!
-Bootbezitters worden verzocht hun juiste telefoonnr en e-mailadres op te geven bij hecadamipalings@home.nl.
-Er niet mag worden geverfd of geteerd op de oever of weiland bij de bootjes.

Wedstrijden:
-Op 15 september a.s. houdt onze vereniging weer een Open wedstrijd. Wij hopen op een grote deelname van onze vereniging. Vissen van 8.30 uur tot 12.00 uur aan het Bovensas. Prijsuitreiking ca. 1,5 uur later. Inschrijven bij R. Wezenbeek, tel. 0167-532805.
-De eerstvolgende wedstrijd op het binnenwater:27 mei van 8-11 uur aan het Bovensas. Zout op 10 juni in Westkapelle.
-Kamp. Steenbergen zoet: 9 juni van 8.30-12.30 uur aan het Bovensas nabij Kruisland.
-Op 17 juni a.s. is het bootjesconcours jeugd/senioren. Op 1 julie boottjeswedstrijd senioren.
-De grote boot zout is in het najaar op 30 september van 8.00 tot 16.00 uur. Opgeven bij familie Wezenbeek, hwezenbeek@home.nl of 0167-532805