Nieuwsbrief 3-2017

Informatiebrief nr. 3 September - Oktober 2017

Op zaterdag 14 oktober a.s. is onze 2e bingoavond in zaal Koch, Molenstraat Kruisland.
Aanvangstijd, 19.45 uur. Wij hopen dit keer weer vele te mogen begroeten!!! Er zijn extra mooie prijzen.

Op 23 september is het forelvissen in Achtmaal vanaf 8.00 uur "eerst plek uitloten in de kantine".
De prijsuitreiking is dit jaar op zaterdag 18 november a.s., ook weer in zaal Koch. We beginnen zoals gewoonlijk met de jeugd om 19.30 uur, waarna de senioren aan de beurt zijn. Er zijn weer vele mooie prijzen, dus kom allen!! Niet afgehaalde prijzen bezorgen wij niet thuis. U dient de prijs zelf af te halen. Niet afgehaalde prijzen vervallen en worden niet nagebracht.

Een Vispas 2017 van HSV de Kruisweel betekent dat u zowel lid bent van HSV de Kruisweel als van Sportvisserij Nederland. Eventuele opzegging van de Vispas voor 2018 moet voor 1 oktober 2017 plaatsvinden. Indien u dan niet heeft opgezegd bent u verplicht de vispas in 2018 af te nemen
Wij geven er de voorkeur aan om via automatische incasso de betaling door de penningmeester te laten verzorgen. Heeft u nog geen machtiging af gegeven dan is deze te vinden op onze web-site onder http://dekruisweel.mijnhengelsportvereniging.nl/
Indien u het formulier nog niet heeft ingevuld, doe dat dan snel. Alles wordt dan voor u verzorgd en krijgt u de Vispas 2018 thuisbezorgd.
U kunt ook de contributie 2018 overmaken op rekeningnummer NL54RABO0126390762 t.n.v. HSV De Kruisweel waarna de Vispas afgehaald kan worden bij Rini en Jeanne Wezenbeek, West Zandberg 38 Kruisland.

Voor meer info over de Vispas en contributie zie onze website, http://mijnhengrelsportvereniging.dekruisweel.nl/

Wist U dat:
?Wij 4 november 2017 om 09.00 uur de bootjes uit het water gaan halen;
?Op 25 oktober door Ravon vanaf half 9 in de ochtend onderzoek wordt gedaan naar vissoorten in de Cruijslandse kreken. U daar ook bij kunt zijn.
?Wedstrijd uitslagen terug te vinden zijn op de site en op facebook.com/dekruisweel
?Onderhoud plegen aan de bootjes met verf en teer verboden is vlgs.nieuwe reglement .
?U bij bootjesbezoek het hek goed dient te sluiten en de aanwijzingen dient te volgen
?U nog altijd uw nieuwe of gewijzigde e-mailadres kunt doorgeven aan info@dekruisweel.nl
?Onze open wedstrijd op 16 september om 8.30 is aan het Bovensas.
?Wij met grote boot gaan vissen op 29 oktober om 8.00 uur met Ms.Desiree Colijnsplaat.
?Onze vereniging nieuwe bestuursleden zoekt ivm toekomstig aftreden bestuurders. Interesse?? Meldt u dan aan!!! We zijn met name op zoek naar iemand die het secretariaat wil gaan bemensen.
?Onze vereniging volgend jaar 50 jaar bestaat en wij dan gaan uitpakken.
?Noteer alvast 24 februari voor het feest en 14 april voor een workshop diverse vormen van vissen.
?Er komen nog veel meer activiteiten, hou dit mee in de gaten.

Zie voor de eerstvolgende wedstrijden de wedstrijdlijst via onze website of facebook.. Nieuwe jeugdvissertjes kunnen zich voor het volgende seizoen aanmelden bij Rien en Jeanne Wezenbeek, West Zandberg 38, 0167-532805.
Het bestuur hoort ook graag uw suggesties en ideeën om samen te komen tot een nog betere invulling van ons verenigingsprogramma.

Groet, bestuur.