Jeugd

Bij de hengelsportwinkel Peory Hengelsport Steenbergen : www.hengelsportsteenbergen.nl/ kunt u lid worden van onze vereniging

Peory Hengelsport Steenbergen : www.hengelsportsteenbergen.nl/

Ook kunt u zich online aanmelden

Onze voorkeur gaat uit naar automatische incasso voor de vispas en lidmaatschap voor het komende jaar welke in oktober geïncasseerd wordt. Hiervoor kunt u via de online aanmelding of bij aanvang lidmaatschap een machtiging afgeven.

Eenmaal lid kunt u dat zelf aanpassen op mijnsportvisserij.nl als u daar een account aangemaakt heeft.

Sportvisserij Nederland verzorgt voor ons overigens de inning van het lidmaatschapsgeld of te wel de kosten van vispas en evt. kosten zoals liggeld bootje in ons haventje en visblad via de vereniging.

Bij schriftelijk betalingsverzoek of mail betalingsverzoek betaling wordt € 5,-- administratiekosten in rekening gebracht per jaar. Betalingsherrinneringen hebben een opslag van € 1,50 per herrinnering.

Schema visdocumenten 2024 Jeugd:
jeugdvispas
 jeugdvergunning
 jonger  14 jaar*
 Bewijs van Lidmaatschap
 Visvergunning Visvergunning
 2 hengels
 1 hengel
 Alle aassoorten
  Beperkte aassoorten
 Uitgebreide lijst van viswateren
 Alleen verenigings water