secretaris gezocht

Woensdag, 24 oktober 2018

Mededeling uit bestuurs- vergadering

Tijdens de bestuursvergadering van 22 oktober 2018 heeft Rien Luijks aangegeven zijn functie als secretaris van HSV de Kruisweel neer te gaan leggen bij de algemene ledenvergadering van 23 januari 2019.

Rien vervuld al vele jaren binnen onze vereniging de rol van Voorzitter en Secretaris.

Het is voor de vereniging en voor Rien goed deze rollen afzonderlijk bij bestuursleden onder te gaan brengen temeer ook dat Rien al jaren deze rollen samen vervuld en graag ruimte wil geven aan nieuwe bestuursleden waardoor zijn rol als voorzitter en de rol van secretaris duidelijker en gescheiden uitgevoerd kunnen gaan worden .

Ook heeft Patrick Verheezen aangegeven zich niet meer verkiesbaar te stellen als bestuurslid tijdens de komende algemene leden vergadering.

Als bestuur en Rien hopen we dan ook van harte dat we bij de komende algemene ledenvergadering nieuwe bestuursleden kunnen kiezen en vooral iemand die bereid is het secretariaat op zich te nemen.

Voor nadere informatie verwijzen we u graag naar de vacature van Secretaris op onze site bij: over ons / vacatures

Met vriendelijke groet,

Bestuur HSV de Kruisweel