senioren

Bij  Peory Hengelsport Steenbergen : www.hengelsportsteenbergen.nl/ kunt u lid worden van onze vereniging:

Ook kunt u zich online aanmelden :

Onze voorkeur gaat uit naar automatische incasso voor de vispas en lidmaatschap voor het komende jaar welke in oktober geïncasseerd wordt.

Hiervoor kunt u via de online aanmelding of bij aanvang lidmaatschap een machtiging afgeven.

Eenmaal lid kunt u dat zelf aanpassen op mijnsportvisserij.nl als u daar een account aangemaakt heeft.

Sportvisserij Nederland verzorgt voor ons de inning van het lidmaatschapsgeld alsook kosten van de vispas en evt. kosten zoals liggeld bootje in ons haventje en visblad via de vereniging.

Voor betalingen via een schriftelijk betaalverzoek of mail met betaalverzoek wordt € 5,-- administratiekosten in rekening gebracht per jaar .

Schema visdocumenten 2024 :
 Vispas

Totaal :
€ 34,00**
 € 14,50**

Bij geen automatische incasso machtiging wordt € 5,-- administatiekosten in rekening gebracht per jaar, Bij betalings herrinneringen   wordt een opslag gerekend van € 1,50 per herrinnering

* Lijst gezamelijke Viswateren 2022-2024 voor  zie Visplanner

INDIEN NIET BEKEND IS OF U EEN PAPIEREN VERSIE OF DIGITALE VERSIE WENST WORDT
          UITGEGAAN VAN DE DIGITALE VERSIE OP UW SMARTPHONE.

** Prijs is exclusief handelingsvergoeding winkeliers

Ook bestaat er de mogelijkheid om een roeibootje in ons haventje te leggen aan de kruisbeek
het haventje is enkel toegankelijk voor leden welke een bootje in ons haventje hebben.
vanaf 1 november tot 1 mei is het mogelijk om het bootje in het aangrenzende weiland te leggen ter overwintering.
Kosten zijn € 35,00 per kalenderjaar ongeacht het aantal maanden.
Informeer bij het bestuur / havenmeester of er ligplaatsen beschikbaar zijn.

IBAN Nummer : NL54RABO0126390762
BIC : RABONL2U